نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4256
-
الف
+

حضور طراحان مد و لباس افغانستان در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

افغانستان در بخش بین‌الملل نهمین جشنواره مد و لباس فجر ایران اشتراک کرد.

به گزارش آی فیلم 2، طراحان مد و لباس از نه کشور جهان از جمله افغانستان در بخش بین‌الملل نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر اشتراک کردند. 

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر ایران عصر پنجشنبه 24 دلو/بهمن با هدف ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر اسلامی و کشف استعدادهای نو با موضوع ویژه «فر گلستان» با حضور فعالان حوزه مد و لباس آغاز به کار کرد.

«مریم افغان» دبیر بخش مسابقه زنده نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر درباره بخش‌های مختلف این مسابقه، گفت: این رویداد شامل سه بخش لباس اجتماع بانوان، لباس اجتماع مردان یا همان بالاپوش مردانه و بخش چادر در حوزه عفاف و حجاب را شامل می‌شود.

دبیر بخش مسابقه زنده نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر ادامه داد: در بخش طراحی نیز سه بخش مختلف شامل زیورآلات، کیف و کفش و طراحی پارچه مد نظر قرار گرفته است که در آن شرکت کنندگان در فضایی با امکانات کامل و به صورت زنده به اجرای کار می‌پردازند.

در این دوره، بالغ بر هفت هزار و ۷۳۴ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد رسید که در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود.

طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی (ایده تا اجرا)، لباس اجتماع بانوان، طراحی محصولات عفاف و حجاب، لباس اجتماع آقایان، طراحی پارچه، طراحی کیف و کفش، طراحی زیورآلات ازجمله بخش‌های رقابتی و ویترین ملی لباس، ویترین ملی زیورآلات و ویترین ملی کیف و کفش و همچنین بخش بین‌الملل از جمله بخش‌های غیر رقابتی این دوره از جشنواره است.

بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره نیز در کنار سایر بخش‌ها به میزبانی بوستان گفتگوی تهران برگزار شده است که بالغ‌ بر ۲۰ کشور برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند و در نهایت آثاری از ۹ کشور بنگلادش، افغانستان، اسلوونی، ترکیه، عراق، عمان، ایتالیا، هند و اندونزیا به نمایش در آمده است.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر ۲۴ دلو/بهمن در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد و تا ۲۹ دلو/بهمن ماه 1398در همین مکان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر